צור קשר


תשובות לשאלות נפוצות:
(לחצי על השאלה שמעניינת אותך כדי לקרוא את התשובה)

רכשתי את אחד המוצרים ויש לי בעיה או שאלה
בשביל לקבל מענה הכי מהיר, השתמשי בדף "תמיכה טכנית" של מערכת ההדרכות.
תמיכת האונליין היא המענה הכי מהיר לכל שאלה שתהיה לך לגבי אחד המוצרים שרכשת.
אני מעוניינת לרכוש את אחד המוצרים ורוצה לשאול שאלה לפני הרכישה

בעמוד של כל מוצר ישנו חלק של שאלות ותשובות נפוצות שקשורות לאותו מוצר. שם אנו מרכזים את התשובות לשאלות הכי נפוצות שרלוונטיות לאותו מוצר. יש סיכוי גדול ששם תמצאי תשובה לשאלה שלך.
לחצי כאן על מנת לראות את כל המוצרים.
בחרי את המוצר הרלוונטי ותוכלי למצוא בדף את חלק השאלות והתשובות הנוגעות למוצר זה.

איך אני מורידה את עצמי מרשימת התפוצה?

יש לנו עמוד מיוחד שבו תוכלי לבחור מאיזו רשימת תפוצה להסיר את עצמך ובאיזו תרצי להשאר מנויה.
לחצי כאן על מנת לעבור לדף ההסרה מרשימות התפוצה.

איך אני יכולה לקנות את אחד המוצרים אם אין לי כרטיס אשראי?

הדרך היחידה לרכוש את אחד המוצרים ללא כרטיס אשראי - היא בעזרת העברה בנקאית.
בעזרת הבנק שלך (פקיד, אינטרנט, טלפון) העברי את הסכום המתאים בהתאם למחיר של המוצר שבחרת, לחשבון הבנק הבא:

בנק הפועלים 12, סניף 532 , מספר חשבון 30929
שם המוטב: ניוויז'ן הדרכות בע״מ

לאחר שתבצעי את ההעברה, מלאי את הטופס שנמצא כאן למטה עם הפרטים שלך, פרטי ההעברה, המוצר ומספר האסמכתה של ההעברה.
לאחר שנקבל את ההעברה (עד 3 ימי עסקים), תקבלי מייל עם פרטי הגישה למוצר שבחרת.


במידה ולא קיבלת תשובה לשאלה שלך בעזרת התשובות הנפוצות, את מוזמנת למלא את הטופס הבא ונשתדל לחזור אלייך תוך 2 ימי עבודה.

צור קשר
שם פרטי:
מספר טלפון:
דואר אלקטרוני:
מהות הפנייה:
אימות פנייה:





אפשר גם ליצור איתנו קשר בדואר אלקטרוני: info@ladys.co.il