תמיכה טכנית

בעיות נפוצות:

נמחק לי הספר, מה לעשות? איך להשיג אותו שוב?
תוכלי להוריד אותו מחדש, בדיוק כפי שעשית זאת בפעם הראשונה.
צפי בסרטון הוידאו שנמצא למעלה, ובו יש הסבר כיצד להתחבר למערכת ההדרכות ולהוריד את הספר למחשב או לסמארטפון.

אני לא זוכרת את שם המשתמש שלי
שם המשתמש שלך זהה לשם המשתמש של המייל שלך (החלק שמגיע לפני סימן ה-@), שאיתו רכשת את אחד הקורסים או הספרים שלנו.
למשל, אם המייל שלך הוא myname@gmail.com, אז שם המשתמש שלך הוא myname.

אני לא זוכרת את הסיסמא שלי או הסיסמא שלי לא עובדת
השתמשי באופציית שחזור סיסמא.
את תקבלי מייל עם קישור לאיפוס הסיסמא.

לא קיבלתי את המייל עם פרטי הגישה
תבדקי בכל התיקיות בתוך דואר האלקטרוני שלך ותיקיית ספאם במיוחד.
אם את עדיין לא מוצאת את המייל, תמלאי את הטופס מטה.

אני לא מצליחה לראות (להוריד) את הסרטון או הספר
1. בצעי רענון (Refresh) לעמוד ונסי שנית.
2. נסי לפתוח את העמוד בדפדפן אחר (Firefox, Chrome, Safari, Internet Explorer …)
3. התנתקי מהמערכת דרך הקישור בתפריט השמאליעליון (להתנתק מהמערכת) ואחר כך התחברי מחדש ונסי להוריד שוב.

הורדתי את קובץ הספר והוא לא נפתח
1. נסי להוריד את הקובץ מחדש. יכול להיות שאינו ירד בצורה תקינה עקב חיבור אינטרנט לא יציב.
2. וודאי שהינך משתמשת בתוכנת Adobe Reader לפתיחת הקובץ. תוכנות אחרות אשר פותחות קבצי PDF, לעיתים לא מסוגלות לפתוח את הקובץ, לכן חשוב להשתמש בתוכנת המקור.
את תוכנת Adobe Reader תוכל להוריד בחינם כאן: https://get.adobe.com/reader/

אני לא מצליחה להתחבר לפורום
1. לפני שאת מתחברת לראשונה לפורום, עליך לבצעת את הנחיות הרישום – לחצי כאן כדי לבחור שם משתמש לפורום.
2. במידה וכבר בחרת שם משתמש וסיסמא לפורום ואת עדיין לא מצליחה להתחבר, אנא מלאי את הטופס למטה והסבירי את הבעיה שאת נתקלת בה. כמו כן, רשמי מה שם המשתמש והסיסמא שאיתם את מנסה להתחבר.

ההרצאה נעצרת באמצע הצפייה
1. המתני כ 20-30 שניות עד שהנגן יטען חלק מההרצאה ולחצי play.
2. אם האינטרנט שלך איטי, הורדי את ההרצאה למחשב שלך.

אני רק שומעת קול ולא רואה וידאו
זוהי תקלה שקוראת כאשר הקובץ אינו יורד בצורה תקינה.
לרוב זה קורה עקב חיבור אינטרנט לא מספיק יציב, כגון חיבור אינטרנט דרך טלפון סלולרי.
אנו ממליצים להוריד את ההרצאה עם חיבור אינטרנט ביתי, על מנת שהיא תגיעה בצורה תקינה.

בעיות אחרות

במידה והינך נתקלת בבעייה טכנית כלשהי של צפייה בהרצאות הקורס, קריאה של חומרי העזר או הרשמה לפורומים, אנא הסבירי בצורה מפורטת את הבעיה שאת נתקלת בה, ואנו נדאג לעזור לך לפתור את הבעייה.
אנו נחזור אליך תוך 3 ימי עבודה, לאחר שנבדוק את פנייתך.

השם שלך (חובה)

הדואר האלקטרוני שלך (חובה)

נושא הבעיה

מוצר

את מתחברת לאתר מהמחשב או מהטלפון?

במידה ואת מתחברת מהטלפון, איזה טלפון יש לך?

תאור הבעיה